środa, 29 czerwca 2011

Zastanawiam się, czy UPC ma podpisaną umowę z TP o dodatkowych bonusach za 20 minutowe oczekiwanie na połączenie z konsultantem.....  zgłoszenie usterki graniczy z cudem. 20 minut to standardowy czas oczekiwania na złożenie donosu, że coś się zepsuło, a muzyka i głos Pani proszący o chwilę cierpliwości  doprowadza do szału.
UPC klientów ma wielu, zaś konsultantów bardzo mało...... no cóż Ja rozumiem, firmy oszczędzają na personelu.... jednakże w wypadku UPC to ogromna przesada. 

Słucham muzyki, podryguję, nucę pod nosem, czasami troszkę głośniej  :) kiwam się pod rytm muzyki..... w sklepie, podczas jazdy rowerem i nie interesuje Mnie zdanie  ludzi co o Tym myślą, Mnie jest po prostu dobrze.
Dziwnie jest ostatnio między mNą i Szacownym, cieplej, spokojniej.... nie zastanawiam się  jak długo ten stan  potrwa, nie mam nadziei, że będzie tak  zawsze - zachowanie Szacownego jest przewidywalne jak wschód i zachód słońca. Buduje swój mały świat pełen pozytywnej energii, psioczę na pogodę deszczową bo nie mogę jeździć na rowerze, może będę jeździć w deszczu - żółta peleryna przeciwdeszczowa o dwa numery za duża kusi coraz bardziej.
Fizia ma ciężkie dni....smutna... śpi.... potrzebuje dużo czułości.